Värinäkökyvystä ja värihavainnoista Värinäkökyvystä ja värihavainnoista Poika on tekemässä väritystehtävää. Äiti pojalleen: ”Miksi värität puun noin?” Poika: ”Tältähän se näyttää.” Äiti: ”Puun runko...
Voiko aikakauslehtiä brändätä?
Voiko aikakauslehtiä brändätä? Voiko aikakauslehtiä brändätä? Kevätlukukaudella 2022 Painovoimaa-hankkeessa on tehty ennakkoluulotonta kehitystyötä rakentamalla verkkopohjaista, yrityspuheenvuoroihin...
Printtimedian opintoihin tuoteajattelun kautta
Printtimedian opintoihin tuoteajattelun kautta Printtimedian opintoihin tuoteajattelun kautta Metropoliassa käynnistyi syyslukukaudella 2020 painoviestinnän sivuainekokonaisuus vapaasti valittavina...
The future is not only digital
THE FUTURE IS NOT ONLY DIGITAL. THE FUTURE IS NOT ONLY DIGITAL. As gainful employment is for many people tied solely to computers and screens, powerful experiences and recreational alternatives are...
Painoviestintää hyvällä omallatunnolla
Painoviestintää hyvällä omallatunnolla Painoviestintää hyvällä omallatunnolla Kuluttaja mieltää sähköisen vaihtoehdon helposti ympäristöystävällisemmäksi kuin fyysisen. Asia ei kuitenkaan ole näin...
Painovoimaa-hankkeelle tutkimustukea
PAINOVOIMAA! HANKKEELLE TUTKIMUSTUKEA PAINOVOIMAA! HANKKEELLE TUTKIMUSTUKEA Metropolia-ammattikorkeakoululle 20 000 euroa tutkimustukea Metropolia-ammattikorkeakoululle 20 000 euroa tutkimustukea...
Painovoimaa!
Tulevaisuus ei ole pelkästään digitaalinen. Tulevaisuus ei ole pelkästään digitaalinen. Kun monella ansiotyö on sidottu yksinomaan tietokoneisiin ja näyttöihin, vaikuttavia elämyksiä ja vapaa-ajan...
Painovoimaa koulutukseen
PAINOVOIMAA KOULUTUKSEEN PAINOVOIMAA KOULUTUKSEEN Uudella opintokokonaisuudella uusia tuulia painoalalle Uudella opintokokonaisuudella uusia tuulia painoalalle Maaliskuisilla Sign, Print &...
Pelastuuko printti?
PELASTUUKO PRINTTI? PELASTUUKO PRINTTI? Tarvitseeko Suomen graafinen teollisuus ja sitä lähellä oleva työelämä enää tulevaisuudessa korkeakoulutettuja osaajia? Tarvitseeko Suomen graafinen teollisuus...